Avatar billede jako7281 Nybegynder
30. juni 2014 - 01:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

forbinde subwoofer til stereoanlæg

Hey allesammen,
Jeg har et panasonic sc-pm54 anlæg, og jeg kunne godt tænke mig at tilføje en samsung ps wz13 subwoofer, som jeg har liggende.
Kan det lade sig gøre?

specs:
sc-pm54:
- 2 kanaler
- minimum 6 ohm på hver
- 125 watt
- 50 Mhz
- 2 højtalere på 6 ohm og 50 watt max

ps wz310:
- 3 ohm
- 200 watt

Umiddelbart vil jeg lave en serie, hvis det altså kan lade sig gøre, men jeg ved ikke hvordan man gør det med 2 kanaler.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juni 2014 - 20:31 #1
Du skal bruge en udgang på dit anlæg der har variabel linje udgang?
Jeg er ikke klar over om hovedtelefon udgangen vil kunne bruges??
Det er muligt den sender for kraftigt et signal ud til at styre sub wooferen.
Normalt vil man jo typisk bruge en udgang der hedder sub, eller preamp out, men sådanne udgange er der ikke på anlægget vel?
Avatar billede jako7281 Nybegynder
14. august 2014 - 08:14 #2
luk