Avatar billede Hello4321 Nybegynder
26. juni 2014 - 06:54 Der er 2 kommentarer

Min bærbar går hele tiden ud!

Hej allesammen, har lige købt en ny computer. Det er en Asus bærbar.
Problemet er bare at den hele tiden går ud! Den lukker ikke ned men går istedet hele tiden ud på skrivebordet eller det sidste program den har været inde på som foreksempel billeder, musik osv. Den gør det hele tiden og det er ved at være godt irreterende! Nogen der kan hjælpe med hvad der kunne være galt?
Tak på forhånd.
Avatar billede kurtba Ekspert
26. juni 2014 - 21:52 #1
Kunne tyde på at du uden at vide det rammer en tilbage funktion.
Bruger du f.eks. en mus er der på mange en eller flere taster som enten hopper frem eller tilbage mellem det man lige har lavet.
Måske har din touchpad en sådan funktion indbygget. prøv at se i manualen og du ved at røre et bestemt sted har en sådan funktion.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. juni 2014 - 20:57 #2
Hvilket operativ system køre den på?