Avatar billede Casperchr Nybegynder
20. juni 2014 - 17:28 Der er 1 kommentar

MacBook problem

Hej
Jeg har i et stykke tid prøvet og slippe af med noget der ikke vil gå væk fra min startside.  Der står "identiteten på "autodiscover.live.dk" kan ikke bekræftes. Jeg kan ikke lugte vinduet ned, og jeg har prøvet og trykke både godkend altid og godkend aldrig. Nogle der ved hvordan jeg får det lukket?
Avatar billede egonspock Seniormester
20. juni 2014 - 18:11 #1
Prøv at slå internettet fra inden du starter for Safari. Så kommer vinduet op, men da det ikke kan finde siden, vil den ikke gå i selvsving og du kan lukke vinduet. Åben så for internettet igen og åben en ny side i Safari og check efter i indstillinger for safari (med cmd-komma, eller i Safari-menuen)  at det ikke er den side, som der bliver åbnet når du åbner Safari. - eller hvilken browser du nu bruger.