05. juni 2014 - 14:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet opkald

Jeg har købt mig en SGS S5 og sat den op som sip-klient på min telefonserver. Jeg har hele tiden bare brugt den funktion hvor den spørger mig hver gang jeg ringer op, om jeg vil bruge internet eller mobil opkald. Men der er jo den løsning der hedder "kun for internetopkald". Jeg ved jeg kan oprette et "internetnummer" på mine kontakter i telefonen, men det jeg søger er en måde at trykke et nummer på, så den ringer op med min sip-konto. Noget i stil med at skrive *34* foran nummeret eller sådan noget. Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?

Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gøre med point i det her tilfælde, alt efter hvad svaret ender med at blive, men jeg skal forsøge at være så fair som muligt.

På forhånd tak for hjælpen.
05. juni 2014 - 14:08 #1
Grunden til jeg gør det her, er fordi jeg har mit firmanummer igennem serveren og i stedet for at give mit private nummer ud til folk, vil jeg gerne bare ringe ud fra firmanummeret, men når jeg ringer til familie og venner, skal det jo ikke være fra firmanummeret. :)
16. juni 2014 - 08:40 #2
Ingen gode råd? :)
19. august 2014 - 07:12 #3
Vi lukker igen...