Avatar billede Awilhelmsen Nybegynder
03. juni 2014 - 17:32 Der er 1 kommentar

Problemer med at finde forstærker til vores Roskilde anlæg

Hej derude.

Som i alle nok ved er der roskilde festival under mindre end et måned.
Vi har haft lidt problemer med vores nuværende forstærker da den tager alt for meget strøm.

Derfor lyder mit spørgsmål således;

Lige pt. har vi 4 af de her højtalere:

http://www.thansen.dk/bil/autoudstyr/hifi-og-dvd/hojttalere/6x9%22-hojttalersaet-360w-xzound-sdx-series/n1200266497/pn-1065273177/

og vi har planer om at købe denne forstærker:

http://12-v.dk/festivalanlaeg/10-tripath-ta2020-forstaerker.html

Skal vi finde en der kan tage mere watt og kan den overhoved køre alle 4 højtalere?

Hvad er jeres forslag? Byd endelig ind - det vigtigste er dog at vi kan bruge vores nuværende højtalere dog med mindre strømforbrug end vores nuværende forstærker.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juni 2014 - 18:16 #1
det optimale er at bygge noget på b&o's ice-teknologi. Der går minimalt til varme, og maksimalt til lyd.