26. maj 2014 - 19:27Der er
31 kommentarer og 1 løsning
SAMSUNG SMART-tv kan ikke få forbindelse til Internettet?
Hej Eksperter :)
Jeg opretter en post her da jeg er ved at få spat af mit samsung smart tv.
Pludselig kan det ikke længere få forbindelse til min trådløse router. Jeg får meddelelsen som følger:
" Sluttet til det trådløse netværk, men ikke til internettet.
Tilsluttet til lokalt netværk, men ingen adgang til internettet. kontroller DNS-indstillingerne i IP-indstillinger, eller kontakt din internetleverandør for adgang til internettet."
Jeg har også forsøgt at sætte kabel direkte fra router til fjernsynet, med samme resultat... den kan få forbindelse til routeren, men ikke internettet.
Jeg har andre apparater i husstanden, som alle kører fint og upåklageligt over selvsamme router.
Håber nogen her kan hjælpe mig. Vi er lidt desperate efter at få det løst :)!!!
Jeg er med på en lytter. Jeg har i nøjagtig samme situation som dig, og det startede her til aften. Det er dog lykkedes at logge på med mobil hotspot. Hvilken udbyder har du? Jeg har yousee
Jeg har lige her i aften opdaget præcis det samme problem på mit SAMSUNG TV. Jeg håber at nogle vil komme meg løsninger snart. Og jeg ved heller ikke hvordan logger jeg på med mobil hotspot. Men internet på andre enheder herhjemme virker perfekt.
Har samme problem med en samsung DVD afspiller - og har også yousee, har mistanke om at de har spærret for en lang række Mac adresser, så man skal åbne for sit smart TV/ DVD der.
Det at du kan komme på med et mobil hotspot underbygger at det er yousee routere som der er blevet opdateret. Mvh / Ole
En lille tilføjelse fra mig. I går virkede Netflix fint med DNS 8.8.8.8, men i dag kunne der ikke afspilles noget som helst. Så fik jeg sat min DNS tilbage til at den skal hentes automatisk og nu virker den fint. Jeg tror SAMSUNG har kørt et eller andet system opdatering som har løst problemet.
Vi er nu løbet ind i samme problem, vi kører med Telia netværk og desværre virker ingen af jeres fantastiske forslag, er der noget der har fundet løsningen og ikke mindst grunden til det sker....?
Samme problem her. Det skete i går aftes ved 21-tiden, vi havde pludselig huller i internetforbindelsen (Fiber bredbånd Stofa). Jeg genstartede routeren og fiber-boksen og VUPTI mit Samsung 8005-serie SMART TV kan nu ikke længere connecte til internettet men kun til routeren. Alle andre apparater fungerer fint som de plejer. Jeg har 2 netværk i huset, prøvede TV'et på dem begge til bevidstløshed men ingen af dem kunne få fat i internettet kun til routeren. Aldrig oplevet før ... Ledte efter opdateringer via TV'et (kabel), ingen opdateringer available. Alt prøvet, intet fungerede...løsninger modtages med glæde :-)
Vi har opdaget et problem med vores servere, så en del har mistet f.eks. apps, internetforbindelse og lignende. Vi er allerede i gang med at rette fejlen, og forhåbentlig burde problemet gerne være løst for alle indenfor de næste par timer. Har du selv problem, så prøv derfor gerne igen i løbet af aftenen //Christina
#24 Morten, hvis du har et teknisk problem, skal du oprette dit eget spørgsmål - så er chancerne for at få hjælp også meget meget større end nu, hvor du har tilføjet en kommentar til en 4 gammel og forlængst glemt tråd :-)
Jeg ved godt det er en gammel tråd men mit ue55es8005 har lige pludselig ikke WiFi og det er fra den ene dag til den anden,er der nogen der ved om eller hvordan det løses har selvfølgelig prøvet alt der stod i den gamle post,men jeg tænker vi er kommer lidt længere i dag så måske der var en nem.måde at få WiFi til at virke igen tv virker perfekt med kabel men WiFi er pist væk,jeg håber der er nogle der vil være så venlige at hjælpe hvis de kan Mvh Tonni Nybegynder herinde
Ved det er en gammel tråd, men vi har over nogle måneder haft samme problem, Samsung smart tv men Fullrate internet. Hvis andre, som vi gjorde, Googler problemet og snubler over det her, så har vi haft held med at slukke tv'et. Hiv stikket ud i 15 minutter. Vi er trætte af det, men what to do? Thank God for chromecast ;) Håber andre kan få glæde af det her.
Den eneste mulighed der er hvis i vil have decideret wifi på jeres tv,så sælger de altså stadig usb dingle til wifi specifik til Samsung tv og de virker,mit wifi virkede ikke gud ved hvor længe så sidste uge havde jeg bestilt en dingle jeg tænkte 200kr enten eller,og jeg var fuldstændig overrasket jeg skulle intet gøre den fandt selv det den skulle bruge på nettet så nu behøver jeg ikke chromecast mere,tænk alt det bøvl og så skulle der ikke mere end en Samsung usb dingle til wifi for at det virker som det skal,ja ja bedre sent end aldrig håber der er nogen der kan bruge det,tro mig de virker,de skal bare være til Samsung og de bliver solgt rigtig mange steder og der står hvilke tv de passer til og alt hvad man har brug for at vide
Jeg har skrevet tidligere at vi slukkede vores tv i 15 minutter, før det virkede igen, men vi har siden det fundet fejlen... Vi havde en wi-fi forstærker oppe på loftet som havde sin egen ip adresse og efter den er blevet fjernet har vi ikke oplevet det.
Det eneste problem vi har med vores Samsung smart tv, er at den ikke vil opdatere til sidste nye version - har I også problemer med det?
Grunden til at de ikke opdaterer er noget med internettet,så helt løst er det ikke endnu desværre,ellers kan du downloade den nyeste version på fesk udb eller direkte over på tv,det kan være det løser problemet,jeg håber det lykkedes for jer,ved mig var det kun usb dingle der kunne få mit tv til at virke som det skal og så for 200kr,de er gidt givet ud og jeg garanterer dit tv er som det skal være bagefter,men husk du kan også downloade den sidste nye version og som sagt kan det sagtens løse problemet Vh Tonni Pedersen
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.