Avatar billede joac1364 Nybegynder
22. maj 2014 - 17:04 Der er 2 kommentarer

Forsvundet halvdel af dokument! - hjælp

Hej mit navn er Joachim Sørensen. Dette er ekstremt vigtigt!
Jeg er ved at skrive en opgave i samfundsfag, som jeg har mistet godt halvdelen af. Jeg synes selv, at jeg har gemt løbende, men da jeg i dag åbner dokumentet, er der kun det halve, af hvad jeg har skrevet. Hvordan får jeg hele dokumentet tilbage, hvor den sidste halvdel er?
Jeg håber, at i kan hjælpe mig, da jeg jo har gemt løbende under arbejdet. jeg skal aflevere i aften!! mvh. En desperat Joachim Sørensen...
Avatar billede joac1364 Nybegynder
22. maj 2014 - 17:09 #1
Har fundet det igen! never mind..
Avatar billede 220661 Ekspert
22. maj 2014 - 17:42 #2
Hej og velkommen til...
Godt du fandt det fulde dokument.
Læg dit næste indlæg som et "svar" og accepter herefter dit svar. Herved lukkes tråden igen, så andre hjælpere hopper din tråd over:
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo