Avatar billede hansen222 Nybegynder
21. maj 2014 - 20:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

printe uden hvide kanter på foto

hej.

kan det ikke lade sig gøre at printe helt ud til kanten når jeg printer billeder ud? der kommer altid en hvid kant på nogle mm hele vejen rundt når jeg printer ud.

har en hp photosmart 5525
Avatar billede claes57 Ekspert
21. maj 2014 - 20:59 #1
Hvis du ved udskrift vælger egenskaber for ark og sætter margin til 0, så vil den måske svare, at det ikke er muligt, og i stedet foreslå et tal. Det vil så være minimum kant.
Avatar billede hansen222 Nybegynder
21. maj 2014 - 21:07 #2
det kan jeg ikke finde nogle steder når jeg prøver og skrive ud. bruger det der, der ligger i windows
Avatar billede claes57 Ekspert
21. maj 2014 - 21:26 #3
fx i Word: tryk Ctr+P for at udskrive (du skal ikke skrive noget ud - bare ind i opsætningen). Hvis din printer ikke er valgt, så vælg den. Klik på 'egenskaber' lige til højre for printernavnet.
på min (dell) kan jeg så i fanebladet 'indstil printer' ud for papirtype sætte hak i 'uden ramme' - på andre typer er der mulighed for at sætte margin.
Avatar billede hansen222 Nybegynder
21. maj 2014 - 21:34 #4
tak for hjælpen har fundet det.

smid evt. et svar
Avatar billede claes57 Ekspert
21. maj 2014 - 21:36 #5
bare luk selv
Avatar billede hansen222 Nybegynder
21. maj 2014 - 21:40 #6
ok:)
22. maj 2019 - 10:13 #7
Many many thanks for sharing this knowledgeable article I have one of the best card game that you loves to play just form here play solitaire free online game that you loves to play online without any charges and signup.
Avatar billede Hodge20 Praktikant
31. juli 2019 - 07:14 #8
Thank you so much for sharing..Keep us updated https://www.mywegmansconnect.us/
Avatar billede Chapman Praktikant
17. september 2019 - 06:54 #9
The world's most popular vapor brand https://angela34.site123.me
Avatar billede Forexsignals*123 Praktikant
02. november 2019 - 06:27 #10
Great forum! I love to read this type of forums and I found here informative stuffs so I visit this website in short time. also search for free forex signals