Avatar billede idap Nybegynder
17. maj 2014 - 22:45 Der er 2 kommentarer

Min bærbar skriver tal og bogstaver sammen

min bærbar (Windows 8) er begyndt at skrive tal og bogstaver sammen. Når jeg trykker på f.eks. t knapper kommer t og nogle tal frem. ved ikke ved hvad jeg skal gøre HJÆLP....
Avatar billede sessingo Nybegynder
18. maj 2014 - 05:49 #1
Det kunne godt tyde på at du har numlocks aktiveret. Den knap gør, at de tal du ser med en anden farve på dit tastatur (det samme sted hvor der er bogstaver) vil blive aktiveret.

Led efter en knap der hedder num-lock et sted til højre for print-screen (ovenover delete knapperne) på dit tastatur - og se om det ikke løser problemer.

Mvh
Simon
Avatar billede finb Ekspert
18. maj 2014 - 13:26 #2
prøv også at rengøre knapperne