Avatar billede nohrstjerne Nybegynder
15. maj 2014 - 14:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil gerne købe et domæne, men ejeren kan ikke findes?

Jeg er interesseret i domænet tvaers.dk, men taster man navnet ind, kommer en fejlmelding frem:
"Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

- Det eneste telefonnummmer, 56361610, jeg kan finde frem til, er ikke i brug.

Er der nogen, der ved, hvad jeg så kan gøre?

Håber på svar!
Mange hilsner Maja
15. maj 2014 - 14:20 #1
https://www.dk-hostmaster.dk kan du indtaste domænenavnet, og se hvem der har registreret navnet.
Avatar billede Slater Ekspert
15. maj 2014 - 14:22 #2
Du kan slå ejeren op på DK-Hostmaster.dk - https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=tvaers.dk&submit=S%F8g

Der står samme mobilnummer, som åbenbart ikke virker, men du får også et par adresser, og får at vide at ejeren kalder sig Bit By Bit. Eftersom navn og by er samme, er det til at gå ud fra, at http://www.bitbybit.dk/carsten/bio.html er samme person. Her er en e-mail-adresse.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2014 - 16:32 #3
Avatar billede nohrstjerne Nybegynder
19. maj 2014 - 19:57 #4
Jeg fandt det via omveje, men tak for hjælpen alligevel!
Avatar billede LarsLj Novice
04. juni 2014 - 11:08 #5
Hej Maja

Du kan ikke gøre så meget andet. Du har gjort det rigtige, fundet dem på DK-Hostmaster og kontaktet dem. Skriv evt. til dem på deres adresse i Haslev. Hvis de ikke svarer, så er der ikke noget at gøre. Men: Giv ikke op så let, undersøg om der er virksomheder på adressen i Haslev og se, om det giver pote.