Avatar billede MadsHaupt Juniormester
05. maj 2014 - 14:51 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

iPad mini Lydløs eller Låst skærmrotation

Jeg har en iPad mini med iOS 7 og sim-kort, hvor jeg er kommet til at trykke på noget så den blev lydløs, det rettede jeg så, men nu er skærmrotationen låst, ligesom om at man skal vælge en af delene.

Er der en måde og indstille det på så både skærmrotationen og lyden virker?.
Avatar billede store-morten Ekspert
05. maj 2014 - 17:28 #1
http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Hjaelp-til-mobilt-bredbaand/Tablets/Apple/iPad-Mini/
Rul ned til 3.billede, "generelt" brug kontakten på siden til....
Låse skærmtotation eller Gøre lydløs. Så det er enten eller
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
05. maj 2014 - 17:33 #2
Jeg har fundet ud af det, jeg vælger bare "Låst skærmrotation", og så var der en knap på siden af iPad som jeg bare skulle slå til, så virkede begge dele.

Men du skal have point for din insats. 😊
Avatar billede store-morten Ekspert
05. maj 2014 - 17:39 #3
Den er fin :-)