Avatar billede fozzi215 Nybegynder
01. maj 2014 - 21:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvilken computer

hvad er bedste computer til 6000 til gaming vis i kan finde en der kan trække bf4 på bare medium ville det være fint men den skal også kunne trække csgo på high helst ikke højere :)
Avatar billede klavil Seniormester
03. maj 2014 - 00:32 #1
Er det en computer der er samlet du søger? Har du noget selv, som skærm, tastatur mus osv?
Avatar billede fozzi215 Nybegynder
04. maj 2014 - 15:23 #2
jeg har et tastatur og mus men ingen rigtig skærm
Avatar billede klavil Seniormester
04. maj 2014 - 18:56 #3
er det saml selv eller?
Avatar billede fozzi215 Nybegynder
05. maj 2014 - 13:53 #4
jeg ved det ikke rigtig det er jo nok bedst at købe en der allerede  er bygget sådan jeg ikke ødelægger et eller andet
Avatar billede klavil Seniormester
06. maj 2014 - 01:30 #5
Ja har du ikke prøvet det før, så syntes jeg heller ikke du skal begynde på det :)
Skærmen, hvor stor må den være? Hvad krav har du til dine spil og hvilke spil?
Hvor mange år ser du fremad eller hvor lang tid skal din investering af pc kunne holde?
Har du styresystem?
Nogle speciella krav ellers til din pc?
De 6000 kr er det max inkl skær,?
Skærmen vil nok koste omkring 1200 kr så der er jo ikke så meget igen til en spille computer :)
Avatar billede klavil Seniormester
06. maj 2014 - 12:23 #6
Jeg faldt over den her som er lavet til let gaming
http://www.computersalg.dk/produkt/739987/heat-gaming-650lite-intel-core-i3-413

Der mangler selvfølgelig skærm og styresystem.
den her har en bedre CPU og lidt bedre grafikkort:
http://www.computersalg.dk/produkt/1042095/dcs-trend-pc-game-xtreme-tower-1-x-c
Sig til hvilken størrelse skærm du gerne vil have. Jeg har selv en 21" og syntes den er en fin størrelse men efterhånden er der flere der går over til 24"?
Avatar billede fozzi215 Nybegynder
07. maj 2014 - 01:49 #7
tjaa jeg tror vel en 21 skærm er fin der er jo ikke så meget forskel
Avatar billede klavil Seniormester
07. maj 2014 - 15:26 #8
Avatar billede klavil Seniormester
07. maj 2014 - 15:43 #9
denne her kunne også være interesant: http://www.sharkgaming.dk/max-bite-massacre.html
Avatar billede fozzi215 Nybegynder
09. maj 2014 - 00:22 #10
jeg tror jeg tager max bite massacre og tilføjer netkort og lager disk og windows 7 tak fordi du kunne hjælpe mig :)
Avatar billede klavil Seniormester
09. maj 2014 - 11:42 #11
ja hvis du ikke har et kabel til netværk så kan du altid vælge et trådløst kort.
Jeg ved ikke om det er muligt at få en SSD harddisk i, hvis der er penge til det.
Dit windows starter meget hurtigt op og spillene vil også køre bedre .
Men ellers held og lykke med den.