Avatar billede senior54 Novice
01. maj 2014 - 17:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lagringsplads fyldt mail på iphone 4s

Ved opdatering på 4's får jeg meddelsen: lagringsplads fyldt
Plads frigøres ved at slette i Brugsindstillinger
Her står at  min E-mail bruger 1,6 GB ?
Jeg har slettet ALLE mine mails men der står stadig at der er brugt 1,6 GB
Hvad er der galt nu da alle mails er slettet?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. maj 2014 - 20:02 #1
tøm mappen 'slettede mails'
Avatar billede senior54 Novice
01. maj 2014 - 20:54 #2
Hej
Den har jeg tømt og den eneste mail der ligger i postkasser er denne mail. Der står stadig 1,6
GB
Avatar billede claes57 Ekspert
01. maj 2014 - 21:10 #3
Beats me... Prøv at slukke helt ned for iPhone. Og så tænde den igen og tjek.
Avatar billede senior54 Novice
01. maj 2014 - 21:53 #4
Jeg har prøvet, op til flere gange, at slukke helt for den
Desværre hjælper det ikke
Avatar billede claes57 Ekspert
02. maj 2014 - 08:28 #5
Hvis du også har adgang til pc/Mac, så prøv https://www.iCloud.com/#mail
Bare for at tjek hvad der ligger der, og evt rydde op.
Avatar billede senior54 Novice
02. maj 2014 - 11:13 #6
Der ligger ikke noget. Jeg har heller ikke oprettet en mail derinde.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. maj 2014 - 11:21 #7
Så er der den farlige vej - fjern mail helt. Luk ned. Start og iPhone bør installere mail igen (jeg har kun set det på en inferiørt program, som min niece fik slettet - iPad gendannede det efter luk/start).
Der er absolut ingen garanti fra min side for at det virker, eller for at iPhone automatisk gendanner det.
Avatar billede senior54 Novice
02. maj 2014 - 13:39 #8
claes
Det var lige det der skulle til, lidt "bøwlet"
Tak og giv et svar :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. maj 2014 - 13:47 #9
du turde godt! helt fint.