Avatar billede greco Nybegynder
01. maj 2014 - 13:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af foruddefineret aftale i Outlook

Hej

Jeg opretter ofte den samme type aftale i Outlook, og ønsker en eller anden måde at foruddefinere den på, så jeg nemt kan smide den i kalenderen. Aftaletypen forekommer ikke på tidspunkter med faste datoer, med faste mellemrum eller lignende, så jeg kan ikke anvende gentagelses-funktionen.

Vh.
Kasper
Avatar billede supertekst Ekspert
01. maj 2014 - 14:36 #2
I princippet kan det indskrives i et regneark og derfra automatisk indsættes i Outlook via VBA.
01. maj 2014 - 15:59 #3
... og den helt enkle version hvor du opretter en skabelon, hvor du kun mangler at udfylde tid (og evt. sted).

Opret aftalen og vælg Filer-> Gem som...
Avatar billede greco Nybegynder
06. maj 2014 - 11:39 #4
Tak for de gode bud. VBA bliver for kompliceret til mig. Og en skabelon er et ok forslag, men det vil stadig være nemmere at copy-paste en eksisterende aftale og tilpasse den.

Det jeg søger er, at markere et tidsrum i kalenderen, og så i stedet for at vælge opret aftale, så oprette en foruddefineret aftale, hvor der allerede er angivet navn og kategori på aftalen. Men det er måske for avanceret til outlook's standard-funktionalitet?
Avatar billede greco Nybegynder
02. juni 2014 - 10:37 #5
Tak for hjælpen, men ingen løsning. Tråden lukkes.