Avatar billede lignaus Nybegynder
16. januar 2000 - 22:42 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Download af Windows 2000 built NY!!!

Jeg gi'r 500 point til den der kan gi' mig et link til en version af Windows 2000 (helst server eller advansed server) med DirectX og Open GL.

Jeg vil altså være i stand til at kunne spille Quake 2/3 samt andre spil, mens jeg hoster hjemmeside, FTP m.m.
Avatar billede bubby Nybegynder
16. januar 2000 - 22:44 #1
det kan du med alle versioner af prof!
Avatar billede lignaus Nybegynder
16. januar 2000 - 22:46 #2
Vil det sige man ikke kan med Server?!?
Avatar billede lignaus Nybegynder
16. januar 2000 - 23:02 #3
Måske formulerede jeg mig ikke klart nok!
Jeg vil have et link til et sted hvor jeg kan downloade det!

Mit UIN er: 15334864
Avatar billede reason Nybegynder
16. januar 2000 - 23:34 #4
prøv et warez site
Avatar billede lignaus Nybegynder
16. januar 2000 - 23:35 #5
Prøv at give mig et link hvis nogen vil have pointne!
Avatar billede reason Nybegynder
16. januar 2000 - 23:35 #6
foresten vil jeg gerne se nogle prøve at hive noget ned fra en http- eller ftp-server mens du spille quake
Avatar billede lignaus Nybegynder
16. januar 2000 - 23:38 #7
Du kan da prøve med det samme!
Så vil jeg spille Quake med Software grafik imens!

Det er ikke særligt krævende at hoste HTTP og FTP med en langsom forbindelse!
Avatar billede snowball Novice
17. januar 2000 - 08:50 #8
Som det er blevet sagt så mange gange før, så er Eksperten ikke noget Warez msg. board !!!

Snwoball
Avatar billede mukke Nybegynder
17. januar 2000 - 09:17 #9
Jeg tror roligt du kan sige farvel til de points. Når admin ser spørgsmålet forsvinder det sansynligvis, og skulle en eller anden i mellemtiden have dristet sig til at give dig det du søger og dferved have tjent en fandens masse points, - ja så skulle det ikke undre mig om de hurtigt forsvandt igen...

Mens du venter på det ene eller det andet kan du jo fint læse lidt om hvad Eksperten egentlig er!
Avatar billede lignaus Nybegynder
17. januar 2000 - 13:12 #10
Windows 2000 findes da i en gratis lovlig udgave.
Hvad er det store problem i at jeg gerne vil have ét eksemplar?!?
Der er trods alt et helt emne der hedder Windows 2000, og det ville da være underligt at lave et sådan emne hvis ikke man ville have at folk havde mulighed for at bruge det!
Avatar billede reason Nybegynder
17. januar 2000 - 13:30 #11
nej der findes ikke en gratis udgave af win2k men der findes en beta udgave - men den er kun til beta testerer og OEMs
Avatar billede mukke Nybegynder
17. januar 2000 - 19:40 #12
Det er faktisk rigtig at den endelige udgave er færdig - og ude - AFAIK, men du finder den altså ikke gratis nogen steder..... Når du beder om et link på dette er det da tydeligt for enhver at du ønsker en ikke-lovlig version af den - så drop bare det der fis :)
Avatar billede cccf Nybegynder
19. januar 2000 - 01:00 #13
Der var en Windows 2000 CD med decembernummeret af PC-World. Dur den?
Avatar billede nutten Nybegynder
20. januar 2000 - 00:50 #14
Hvor naiv er du? Win2000 er sgu da ikke gratis nogen steder!!!!!!!! Der er vist gået år2000 kulder i dig :)
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2000 - 15:06 #15
Du kan sagtens få en fuld Windows2000 prof helt gratis for der var en med i Pc-World bare tids begrænset til 120 dage..

Men her er et par links. her finder du sikkert prof. versionen..

http://www.kopykatz.com/main69.html
http://www.happyhip.com/cgi-bin/search.cgi?
http://www.pimpx.com/frame.html

-Codeman
Avatar billede lignaus Nybegynder
24. januar 2000 - 17:04 #16
Prøv at send endnu flere Porno links!
Hvis folk kun er interresseret i at tjene penge på at narre andre til at trykke på deres porno links, så er det en skide god idé at sende dem her!

Flot, der er intet som en forfriskende betalingspornoside npr man leder efter noget helt andet!
Avatar billede snowball Novice
24. januar 2000 - 20:29 #17
Hvor svært kan det være at fatte, at Eksperten ikke er noget Warez msg. board ???

Men lignaus, dig og codeman kan jo lave en klub !!! For han kan heller ikke fatte det !!! ( http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=10439 )

Snowball
Avatar billede lignaus Nybegynder
24. januar 2000 - 21:12 #18
Man kan sgu' da bare lade være med at læse/svare på et sprøgsmålll hvis man ikke er interresseret i det!
Avatar billede snowball Novice
24. januar 2000 - 23:03 #19
Det kunne man ja, men du har som så mange andre misforstået brugen af Eksperten !!! Eksperten er til for at hjælpe dig med at finde svar hvis man f.eks. har problemer med et program, eller et program man måske selv er ved at kode. Eksperten er IKKE til for at hjælpe dig med at finde Warez !!! Til det formål findes der så mange andre sider, NG'er osv., så brug dem i stedet for Eksperten !

EOD !

Snowball

Avatar billede hanno Nybegynder
12. februar 2000 - 18:44 #20
Hvad med om du løber med Aviser hver morgen, du kunne måske tjene til en Windows 2000, når den kommer 23/2-2000

\\Hanno ;-))
Avatar billede farout Nybegynder
12. februar 2000 - 18:55 #21
hør nu her bjørn petersen
bjorn@mail1.stofanet.dk
hvis man vil nyde må man også yde ud og vask trapper
Avatar billede farout Nybegynder
14. februar 2000 - 15:18 #22
hjalp det ???
Avatar billede lignaus Nybegynder
10. juli 2000 - 14:52 #23
Hej hej fest fest