Avatar billede ronrea Seniormester
10. april 2014 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NemId

Hejsa

Jeg har et lidt specielt spørgsmål, som jeg meget håber en herinde kan hjælpe mig med :-)

Jeg spiller/oddser på en del bookmakere og døjer meget med NemId-login. Mange gange virker det slet ikke.

På Smartphone/Ipad slipper man for NemId.

Mit spørgsmål går på om det er muligt på en eller anden måde at simulere Iphone/Ipad.
Jer hår fundet ud af, at et program som "User agent quick switch" evt skulle være en mulighed. Men kan ikke få det til at virke.

Mon der er nogen herinde som kender en metode til at logge ind uden NemId/SværId ?

På forhånd tak
ronrea
10. april 2014 - 13:42 #1
NEJ!!!

Det ville i givet fald være i strid med Ekspertens regelsæt, at give råd til hvordan man omgår sikkerheden på den nævnte måde.
Avatar billede ronrea Seniormester
10. april 2014 - 14:27 #2
Hejsa

Beklager meget. Var ikke klar over det.

Men det er altså ikke ulovligt at benytte Ipad/iPhone....

mvh
ronrea
Avatar billede MADOlsen Forsker
10. april 2014 - 15:18 #3
Jeg bruger browseren Safari, når jeg skal gamble uden NemId. Der kan man nemlig sætte den til at lade som om, at den er en iPad, en iPhone, en Mac osv.

Går da ikke udfra, at jeg gør noget ulovligt, når jeg laver det trick, men hvis #1 ved noget, som jeg ikke ved, så vil jeg da meget gerne høre om det.
Avatar billede ronrea Seniormester
09. juni 2014 - 12:43 #4
Hejsa

Tak for indlægget fedeko.

Vil gerne give point, men kan ikke finde ud af hvordan :-)

mvh
ronrea
Avatar billede MADOlsen Forsker
10. juni 2014 - 10:55 #5
Du accepterer dette svar, så skulle det gerne lykkes :-)
Avatar billede ronrea Seniormester
03. august 2014 - 23:36 #6
Hej

Kan ikke få tråden afsluttet korrekt ?

Har uddelt points, så det tager måske lidt tid inden det er opdateret ?

Ellers vil jeg da gerne have lidt hjælp :-)

mvh
ronrea