Avatar billede hlt Juniormester
08. april 2014 - 16:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Finde kontrol på side.

Hejsa,
Jeg har lidt problemer med at finde nogle tekstfelter som jeg opretter ved hjælp af nogle id'er fra en database i page_load. Disse felter bliver oprettet i en placeholder. Men når jeg forsøger at få indholdet af tekstfelterne, får jeg en fejl om at objektet ikke findes. Jeg har prøvet at fange dem med findcontrol, men det lader ikke til at kunne findes. Er der nogen som har prøvet noget tilsvarende og som lige har en løsning?
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2014 - 18:49 #1
Husker du at gentegne kontrollerne før du forsøger at få fat i dem?
Avatar billede hlt Juniormester
08. april 2014 - 19:38 #2
Hej...Nej det var netop min fejl. Jeg opdagede jo at de var væk efter mit postback. Det er en af de fejl hvor man har lyst til at slå sig selv hårdt over fingrene :-)
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2014 - 19:42 #3
svar :)