Avatar billede havmaage Juniormester
31. marts 2014 - 16:26 Der er 1 løsning

add reference project tab viser ikke mine projekter

Hejsa
visual studido 10
Jeg vil gerne anvende en klasse skrevet i c# i mit asp.net projekt.

Så jeg opretter et projekt class libray og skriver min klasse, og gemmer det hele.

Derefter opretter jeg et nyt projekt af typen web asp.net Web Applikation og vil nu lave en reference til den klasse jeg lige havde lavet i det andet projekt. Så jeg højreklikker på noden References -> add reference og klikker på projekt. Men der vises ingen projekter jeg kan tilføre.
Er der nogen der ved hvad der kunne være galt ?
Avatar billede havmaage Juniormester
02. april 2014 - 09:07 #1
Jamen altså!
Har løst mit problem, jeg havde ikke lige set at man kunne åbne/oprette projekter fra en åben solution.