Avatar billede IdaKlesiewicz Nybegynder
27. marts 2014 - 10:15 Der er 2 kommentarer

HP Pavilion bærbar vil ikke Boot up..

Hej Folkens.

Jeg har en HP Pavilion dv9700 som jeg har glemt password til at logge ind.

Jeg har prøvet at reparere computeren via det man kan ved opstart, men der får jeg at vide der ikke er noget drev.

Jeg har brændt en CD med Windows 7 CD fra Hiren's Boot CD, og så sat den ind og slukkede computeren og så tænde den igen, men den vil ikke boot up fra CD. Jeg har været inde i BIOS indstillingerne og rettet at den skal boot up fra CD/Dvd, men intet virker.

Hvad kan jeg gøre? Er der en smartere måde jeg kan få adgang til computeren? Måske nulstille password på en eller anden måde?
Kan I hjælpe?

Mvh Ida
Avatar billede ilithos Nybegynder
27. marts 2014 - 10:47 #1
en windows 7 cd fra hirens boot cd? vil det sige at den kan boote hirens fra cd?

ellers kan du evt prøve at boote fra usb istedet, er ikke sikker på den vil dette men kunne være en mulighed hvis drevet driller.
Avatar billede IdaKlesiewicz Nybegynder
28. marts 2014 - 14:25 #2
Okay, ja det må jeg prøve så!
Ja via Hiren's Boot CD kan man vidst nulstille password, men må lige prøve med et usb så :-)