Avatar billede flowerbellis Nybegynder
22. marts 2014 - 18:45 Der er 3 kommentarer

Pludselig forsvundet mail i Outlook!

Hej Eksperter.

Jeg ved ikke om nogen af jer nogensinde har oplevet det her, men for nylig sad jeg og tjekkede min Outlook inbox via min bærbar. (Jeg tjekker mine mails meget ofte via min Iphone) Her opdagede jeg, at jeg havde modtaget en mail i min indbakke som ikke var at se på min telefon. Det undrede mig, da jeg kunne se den var blevet afsendt for mere end en måned siden.
Jeg begyndte at læse mailen. Jeg var nået halvvejs, da Outlook begyndte at "spille" og pludselig lukkede mailen ned. Det undrede mig, for jeg havde ikke trykket noget på mit tastatur og var ikke kommet til at trykke delete-knappen eller noget andet.
Jeg søgte så på afsenders navn for at finde mailen frem igen, men den var ikke mellem de andre mails. Den lå heller ikke i min "uønsket mail" eller i "slettet post".
Jeg har tjekket alle mapper og jeg har logget på min mail via Hotmail.com der er den heller ikke til at finde. Jeg har aldrig oplevet det før og det er den eneste mail det er sket ved.(Så vidt jeg ved)

Er der mon nogen der har en forklaring på, hvad der kan være sket.

På forhånd Tak! :)
Avatar billede zerocrash Nybegynder
22. marts 2014 - 20:53 #1
Er du bruger på en tdc mail-løsning?

Har du en mail på @pc.dk / @mail.dk?
Eller hvor har du mail henne?
Avatar billede flowerbellis Nybegynder
22. marts 2014 - 23:08 #2
Det drejer sig om en hotmail .com
Avatar billede flowerbellis Nybegynder
19. august 2014 - 13:25 #3
Jeg har endnu ike fået løst dette mysterium. Nogen der kan hjælpe?