Avatar billede wa Nybegynder
20. marts 2014 - 11:17 Der er 2 kommentarer

Efter convertering til windows 7- får jeg fejl ved indskrivning i underformular

Hej alle sammen - Et underligt problem

Jeg er lige gået fra (skiftet maskine) XP til Windows 7 platform.

Min Access gør så det, at man ikke længere kan indskriv i underformular i formularvisning? .. men godt i tabellen så den vises i underformularen? .. er det så noget i forespørgslen der fejler?

- Under analyse/ydeevne beskriver Access, at jeg skal tilføje indeks?

Den skriver nøjagtigt:
Tabellen "T_kunder": Føj et indeks til feltet/felterne "klinik, PostNrBy, Organisation". ...?

.. men jeg har allerede et index(indeks) i tabellerne.. eller er det et andet sted fejlen ligger? .. har prøvet næsten alt.

Håber virkelig nogen kan hjælpe her.. Stor tak!!
Avatar billede wa Nybegynder
20. marts 2014 - 23:33 #1
FEJL! - Se venligst på: http://www.eksperten.dk/spm/992860
Avatar billede terry Ekspert
22. marts 2014 - 09:48 #2
if you placer an answer here and accept it you get your points back too :-)