Avatar billede nonekspert1950 Nybegynder
18. marts 2014 - 11:39 Der er 4 kommentarer

RAM

Ved ikke lige hvor jeg skulle oprette dette spørgsmål, men bær over med mig er ikke så skrap til edb.

Kan nogen fortælle mig hvordan man ser eller tjekker hvor meget ekstra RAM der kan være på min pc.

På forhånd tak.
Avatar billede 2Mida Praktikant
18. marts 2014 - 11:54 #1
Vi skal nok bruge computerdata og OS for at komme med et bud!
Avatar billede tiger_dk Mester
18. marts 2014 - 12:18 #2
hent det her http://filehippo.com/download_speccy/, det fortæller det hele vedr. din maskine ! Der kan du også se, om hvor mere ram der f.eks. kan være i maskinen !
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2014 - 15:09 #3
Avatar billede tiger_dk Mester
25. marts 2014 - 08:54 #4
Er du kommet nærmere på en løsning her ?