Avatar billede soag Nybegynder
15. marts 2014 - 22:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen stabil forbindelse paa min Win7 PC. Mac og Android virker uden problemer

Hej venner.

Jeg havde lidt problemer med min Chromecast den anden dag, og jeg proevede at genstarte min router. Det hjalp paa Chromecast problemet, men gav mig et andet problem:

Jeg kan komme paa nettet med min Macbook og mine to Android telefoner. Problemet kommer, naar jeg gaar paa nettet med min Win7 PC. Jeg kan komme paa i to til tre minutter, men mister derefter forbindelsen. Hvis jeg hoejreklikker paa internetikonet i bunden af skaermen, og vaelger "Troubleshoot problems" faa jeg denne meddelelse: https://www.dropbox.com/s/dnd3vemokxpzl8k/Screenshot%202014-03-14%2011.26.24.png

Mit internet kommer fra en Ubiquiti Nanostation, men siden internettet virker paa min anden maskine, kan jeg ikke se, om det skulle vaere relevant.

Routeren, dlink di605, er sat op til DCHP (selv finde IP) og uden kode. Begge computere er ogsaa sat op til selv af finde IP.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad problemet er...

Kan nogen hjaelpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. marts 2014 - 10:40 #1
Det kan være størmstrying, der lukker ned for netkort og USB hvis der kan spares strøm. Sæt både netkort og USB til altid at køre 100%
Avatar billede soag Nybegynder
30. marts 2014 - 00:55 #2
Luk