Avatar billede crille121299 Nybegynder
15. marts 2014 - 17:28 Der er 1 kommentar

Hvor kan jeg finde et godt Game Server Hosting selvskab

Hej der ude
nu har jeg gåede og ledt efter et hosting selvskab som har css / CounterStrike: Source servere hvor de lægger i tyskland eller danmark
men jeg kan ikke finde noget sted håber i kan hjælpe mig med at finde et sted
Avatar billede GFB123 Nybegynder
07. december 2014 - 22:36 #1
Jeg har hostet en server hos http://www.gameservers.com det er en god host og du kan hoste i Danmark/Tyskland