Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
13. marts 2014 - 15:49 Der er 2 kommentarer

Min computer brokker sig?

Hej derude!
Jeg har for nyligt købt en ny PC, som jeg er rigtig glad for. Men hvergang jeg åbner min utorrent, brokker den sig sku! Så ville høre om der var nogle herinde der måske har et svar? Da mine google søgninger har kommet med svar, men de svar ikke har virket.
Tak på forhånd.

http://imgur.com/fsxztBT

her er et billed af hvad den siger..

Igen, tak for hjælpen på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2014 - 15:59 #1
Ved mig hjalp dette som jeg fandt på en utorents forum
I found this and it seems to have helped.
In Utorrent go to Options > Preferences > Advanced (with Advanced highlighted) find offers.left_rail_offer_enabled = true and set it to false.
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
13. marts 2014 - 16:07 #2
Har også lige fundet ud af, at den gør det også, når jeg bruger "windows billed fremviser".

Men tester om det andet virker nu, tak for dit hurtige svar!