Avatar billede nofire Nybegynder
16. august 2001 - 21:46 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Antal - Online brugere

Jeg mangler noget der ligner det Eksperten selv har i højre side - der viser hvor mange online brugere der er på ens websted !! Er der nogen der har et sådanne script ???
Nofire
Avatar billede eflow Nybegynder
16. august 2001 - 21:51 #2
Avatar billede eflow Nybegynder
16. august 2001 - 21:51 #3
svar ;-)
Avatar billede nkuga Nybegynder
16. august 2001 - 21:51 #4
Hej Nofire !!
Det er lidt af det samme som ovenstående svar - men her er der lidt flere forklaringer med !

http://www.asp101.com/resources/active_users.asp
Avatar billede nofire Nybegynder
16. august 2001 - 21:53 #5
Det var fand\'me hurtigt !! Jeg har været ikke og kigge på alle siderne !! Jeg har bestemt mig for at dele mine point mellem jer ! Alle var gode svar ! Takker
Avatar billede eflow Nybegynder
16. august 2001 - 21:57 #6
np
Avatar billede nofire Nybegynder
16. august 2001 - 22:10 #7
Jeg har lige været ved at kigge lidt nærmere på disse !! Og de tæller egentligt kun dem der kommer ind på ens side - ikke hvor mange der er \"logget\" ind ??
Avatar billede itfree1 Nybegynder
16. august 2001 - 23:40 #8