Avatar billede NielsErikP Mester
11. marts 2014 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskriv seneste opkald.

Hej..

Har en iphone4 .... Står og skal bruge en udskrift på seneste opkald...
Dem der ligger i den faste telefon app... under seneste.

Er der en "haj" der ved om dette kan lade sig gøre på nogen måde?

På forhånd tak.
Avatar billede sky Nybegynder
12. marts 2014 - 09:02 #1
Hvis det bare er listen, kan du jo tage et billede af opkaldene ( home-sluk ) og så sende billedet til din mail.
Avatar billede NielsErikP Mester
13. marts 2014 - 23:01 #2
Hej...

@sky: Det var jeg klar over.... Men har brug for en listen med data...
F.eks...  opkald: "Ukendt(2)" ..indeholder jo 2 opkald fra dette nummer.. Går du ind på det er der jo tidspunkter for disse 2 opkald..
Det er sådan en liste jeg har brug for.

Kender du eller Nogen andre noget til om dette kan lade sig gøre at printe/udskrive en sådan liste.
Avatar billede NielsErikP Mester
27. marts 2014 - 22:22 #3
Hej ...

@sky:
Da jeg ikke lige syntes dit forslag fra #1 lød som en rigtig løsning prøvede jeg apple support.. Det kan ikke lade sig gøre åbenbart på andre måder end du nævnte...
jo..Hvis man kunne få udbyder til at udskrive listen.

Men da dit forslag egentligt ser ud til eneste løsning... bedes du lægge et svar for point.

Tak for hjælpen.
Avatar billede NielsErikP Mester
07. april 2014 - 00:18 #4
Hej igen..

Nu kan jeg ikke vente længere "sky", så lukker NU.
Du må lige sige til, hvis du kommer forbi. OG alligevel vil have dine point.