Avatar billede Christina3 Nybegynder
10. marts 2014 - 18:11 Der er 3 kommentarer

Min iPhone fryser

Hej derude.

Jeg er helt ny på denne side, opdagede den ved et tilfælde, og håber nu på at det kan hjælpe mig med min telefon.

Jeg har en iPhone 4, som altid har fungeret rigtig fint, men den seneste måned er den blevet meget langsom og skærmen er begyndt at fryse, ca 10 sek.
Jeg oplever også, at den hopper ud af de apps som jeg bruger, og går tilbage til startsiden.

Jeg håber at nogen derude kan hjælpe mig, og få min tlf tilbage på ret køl!

På forhånd tak!!
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2014 - 18:19 #1
Avatar billede Blueeyez Mester
10. marts 2014 - 20:00 #2
Den bedste løsning er desværre at nulstille din iphone.
Husk at gemme alle data på din pc og benyt icloud til kontakter mm.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
17. juli 2015 - 13:42 #3
Jeg ville starte med en koldstart og se om det hjalp :-)
http://handyhusmor.blogspot.com/2015/07/koldtart-reset-iphone.html