Avatar billede jenslund Juniormester
07. marts 2014 - 19:00 Der er 5 kommentarer

Netflix fra trådløst

Hej Eksperter,

Jeg har trådløst modem og netop købt netflix - ser dette på pc, en ældre bærbar.

Jeg kan forstå, at man via fx PS3, Xbox, Wii o.l. kan få tv'et til at afspille netflix.

Jeg har ingen af disse - er der en dims/boks udelukkende med hvilken jeg kan få netflix på tv'et, som ikke koster prisen på en PS, XBox osv.

Pc'en har ikke hdmi og er ikke helt hurtig nok til at kunne følge med netflix. Dog kan jeg forbinde med alm. skærmkabel, men så har keh ikke lyden med.

VH Jens
Avatar billede sadolin1978 Novice
07. marts 2014 - 21:37 #1
piner mig at sige det men et appel tv
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. marts 2014 - 21:25 #3
Chromecast er nok nemmest og billigst
Avatar billede jenslund Juniormester
01. maj 2014 - 06:08 #4
Hej,

Undskyld lidt sen reaktion på denne.

Jeg læste lidt op på de tre løsninger I foreslår - de har alle styrker og svagheder, men det endte med, at jeg købte en WD TV Play, og den virker rigtigt godt til mit formål.

Jeg vil gerne dele point mellem jer så send et svar.

Vh jens
Avatar billede sadolin1978 Novice
01. maj 2014 - 08:21 #5
jeg springer over her