Avatar billede henrik_40 Juniormester
06. marts 2014 - 15:49 Der er 1 løsning

Opgradering til Visual Studio 2013

hejsa
Jeg sidder og arbejder på en omfattende Intranetside, som er desværre er lavet i Visual Studio 2005. FrameWork 2.0

Det ville være ønskeligt at gå over til Visual Studio 2013 og gerne lave en smart UMBRACO-løsning.

Hvad ville være tilrådeligt?

Kan jeg køre alle Visual Studio 2005 filerne på Visual Studio 2013? Herfra stille og roligt lægge dem over på nyt framework?

Og hvis jeg ovenikøbet vil køre UMBRACO.. vil det vel kræve nogle ekstra tiltag?

Håber på nogen god vejledning.
Avatar billede henrik_40 Juniormester
06. april 2014 - 10:53 #1
Jeg lukker...