Avatar billede Mads Novice
05. marts 2014 - 16:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Outlook - hvordan finder jeg den rigtige mappe?

Hej alle.

Har benyttet søgefunktionen i Microsoft Outlook, til at finde nogle mails, fordi jeg ikke kan huske, i hvilken mappe de ligger - i min mappestruktur.

Jeg får et resultat, og det fremgår af søgningen, hvad mappen hedder.

Og nu kommer mit egentlige spørgsmål.

Hvordan finder jeg frem til hvor mappen ligger - i min mappestruktur, hvor der er også er mange undermapper?

På forhånd tak - glæder mig tilat se svaret :)

Hilsen
Mads
Avatar billede tiger_dk Mester
05. marts 2014 - 17:37 #1
Hvad styresystem bruger du, er det Windows 7 ?
Avatar billede Mads Novice
05. marts 2014 - 21:38 #2
Jeps
Avatar billede tiger_dk Mester
06. marts 2014 - 13:16 #3
prøv, lige at se her http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/hvor-gemmer-microsoft-outlook-2010-mine-oplysninger-og-konfigurationer-HP010354943.aspx nu ved jeg ikke hvad udgave af Outlook du bruger, men her står der noget vedr. Outlook 2010 om tingene bliver gemt !
Avatar billede Mads Novice
08. marts 2014 - 08:28 #4
Hej Tiger_dk

Har læst dit indlæg, som mere synes handler om hvordan man håndterer selve pst/ost-datafilen.

Min problematik går mere på, når du med et søgeord, søger efter en bestemt mail.

Resultatet viser også den fundne mail - men placeringen af den pågældende mappe kan jeg ikke umiddelbart finde ud af at springe ned i - idet jeg har en større mappestruktur i min indbakke.

Forslag / hjælp søges

Hilsen
Mads
Avatar billede Mads Novice
05. april 2014 - 10:39 #5
Lukker