Avatar billede collerboysdk Nybegynder
04. marts 2014 - 20:01 Der er 3 kommentarer

JAMO SW600

Har problemer med at sætte Jamo sw 600 til vores forstærker da vi ikke ved hvad for udgange den skal sættes til. vores forstærker er en YAMAHA NATURAL BOUND AV AMPLIFIER  DSP-A1. Hjælp!
Avatar billede 220661 Ekspert
04. marts 2014 - 22:04 #1
Velkommen til.
ved at læse andre steder på nettet beskrives en boks der måske følger med til subben.Har du ikke den?

Ps det er ikke tilladt i følge de regler du har accepteret, at have flere spørgsmål kørende om samme emne. Det er også forvirrende at skulle følge flere tråde på en gang. Så derfor lægger du et svar i den anden tråd, og lukker denne igen.
Avatar billede collerboysdk Nybegynder
04. marts 2014 - 22:23 #2
Ja vi har boksen, vi ved at der skal sættes 1 ledning fra subben til den lille boks (JAMO SW600) og så er der nogle ledninger der skal gå fra (JAMO SW600) ind i forstækeren som er en (YAMAHA NATURAL BOUND AV AMPLIFIER  DSP-A1) men vi ved ikke helt hvor de forskellige stik skal være. Vi har fået bassen til at give lidt fra sig, men det er minimalt så vi gør noget forkert.

"En anden lille ting er vi læste noget med at man i princippet ikke behøver boksen og derfor kan undvære den så subben er direkte tilsluttet forstærkeren, men det kunne vi heller ikke få til at virke"

- Beklager det med det andet opslag, jeg er ny herinde. opslaget er taget ned.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. marts 2014 - 22:37 #3
Formoder den er en aktiv sub med forstærkning indbygget. og den har 230 volt tilsluttet.
Jeg har selv en Dali sub som jeg har tilsluttet en Nad 3140 forstærker. Sub er monteret i preamp udgangen på forstærkeren, som så kører linje signalet ud fra forforstærker delen i forstærkeren.
Har i en tilsvarende udgang bag på forstærkeren?