Avatar billede Stomidating Nybegynder
02. marts 2014 - 11:27 Der er 1 kommentar

Hjælp til installering af asp program på one.com...

Hej alle eksperter...

Jeg har indkøbt et asp netdating program og lagt det på one.com's server. Jeg har forsøgt at følge installationsvejledningen mén da jeg ikke er den største ørn til sådan noget kan jeg ikke få det til, at fungere...

Monstro der findes en kyndig person herinde, der liiige vil kigge på sagen for mig og få det til, at fungere således at jeg kan komme igang med opsætning, oversættelse osv.?

Det handler om et tilbud til mennesker med stomi - ofte er det meget svært, at date på det alm. datingmarked når man har en stomi så tanken ér, at stomister kan date andre stomister...

send mig en mail på: info@stomidating.com hvis du har lyst til, at hjælpe mig...

Hilsen Torben
Avatar billede keysersoze Guru
02. marts 2014 - 11:50 #1
one kører kun med PHP så det bliver lidt op ad bakke nogensinde at få et ASP produkt til at køre hos dem - prøv hos fx unoeuro i stedet.