Avatar billede skaanning Seniormester
28. februar 2014 - 12:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

beregning af mandskabs forbrug

Hej jeg har brug for en formel eller regne måde der kan hjælpe mig med at beregne hvor mange mand der skal bruges.
f.eks. hvis 5 mand har 4,5 time til at lave et produkt hvor mange skal der så være hvis det skal laves på 3 timer.
28. februar 2014 - 13:23 #1
5 mand i 4,5 timer er lig med 22,5 mandetimer.
22,5 timer divideret med 3 er lig med 7,5 mand

=5*4,5/3
28. februar 2014 - 13:25 #2
... men der er rigtigt mange ting, der kan påvirke en sådan beregning.
Avatar billede skaanning Seniormester
28. februar 2014 - 17:57 #3
Hej tak for dit hurtige svar jeg havde set mig blind på det , jeg prøvede med at beregne det procent lige fald i tid og så lægge den procent til igen det så bare forkert ud, men giver det samme som dit regnestykke men din måde er noget nemmere at  bruge,  hvad mener du med alder mange ting der kan påvirke en sådan Beregning
Avatar billede skaanning Seniormester
28. februar 2014 - 17:59 #4
Undskyld jeg skulle jo ikke lave et svar men godkende dit svar