Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2014 - 08:40 Der er 2 kommentarer

Fjernstyrring

Jeg har brug for råd til følgende til install. af fjernstyrring.

Jeg har en stationær pc i vores kontor i kælderen, hvor min mand også har sin pc., desuden har jeg en bærbar, som jeg bruger i stuen.
Gennem længere tid, har jeg observeret, at min mand kigger i min stationære når jeg ikke er tilstede på kontoret. Har forsøgt mig med koder, men det lykkedes ikke, er jo nem at bryde, og manden benægter, selvfølgelig. Nu undre jeg mig jo over, hvad han kigger efter, og mon han installere programmer uden min viden.
Har installeret teamviewer, men der popper en boks op i hjørnet som han jo kan se.
Vil gerne kunne fjernstyre min stationære via den bærbare uden han kan se det. What to do?
Er ikke den store pcnørd, så gerne en præcis forklaring. På forhånd tak.
Avatar billede shako Novice
24. februar 2014 - 10:01 #1
Der er mange muligheder i forbindelse med overvågning - men den mest effektive løsning ville nu være at snakke om det. At overvåge din mands aktiviteter mens han er uvidende om det skaber ofte større problemer end det løser.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2014 - 11:57 #2
Nu overvåger jeg jo ikke min mands aktiviteter, men derimod hvad han laver med min pc. Jeg overvågner jo blot min egen pc.