Avatar billede cdamm11 Nybegynder
23. februar 2014 - 00:15 Der er 1 kommentar

Miracast?

Hej. Jeg ejer en Google nexus 7  (2013). Jeg vil gerne bruge miracast, den skal kunne vise dens skærm på mit fjernsyn. Men jeg ved ikke hvordan, mit TV er Sony KDL - 40EX720. Det lader ikke til den har indbygget miracast. Hvad skal jeg købe for at jeg kan bruge miracsst så?. Eller kan jeg dele skærmen med computeren og tilslutte den til skærmen uden at købe noget?. Hjælp?
Avatar billede cdamm11 Nybegynder
23. februar 2014 - 08:27 #1
Men, inden under i manuel står der noget om "WiFi direct", den fortæller mig jeg skal gå til "home". !Men der ligger den ikke. Er det fordi den skal være tilsluttet til trådløs internet?.