Avatar billede Christoffer96 Nybegynder
20. februar 2014 - 18:08 Der er 10 kommentarer

WLAN HDD-N-GO

Jeg har i dag købt en WLAN HDD-N-GO fra Aldi...
da jeg kom hjem for at sætte den i gang så gør den alt hvad den skal, men kan ikke finde ud af hvad adgangs koden er til det generede netværk...

jeg har prøvet alle de standard passwords jeg kunne komme i tanke om som kunne være rigtige.
men intet held...

der står i manualen at koden står på bunden af enheden, men der står bare "(blank)". men der skal kode til.. hjælp venligst!

god dage ellers!
Avatar billede Blueeyez Mester
20. februar 2014 - 19:02 #1
Prøvet at undlade en kode?
Avatar billede Christoffer96 Nybegynder
20. februar 2014 - 19:06 #2
Altså når jeg ser netværket på min computer skal jeg angive en kode...
Avatar billede Blueeyez Mester
21. februar 2014 - 09:22 #3
Siden der står (blank) der hvor der skal stå en kode, må det betyde der ikke er en kode på enheden? (Derfor kan den godt spørge om en kode vil jeg vove at påstå)
Avatar billede Christoffer96 Nybegynder
21. februar 2014 - 09:34 #4
Det er klart, men kan slet ikke joine netværket uden en kode, heller ikke på min telefon, eller på min tablet
Avatar billede cabria Nybegynder
16. juni 2014 - 17:59 #5
WIFI koden er angivet på type pladen på bagsiden af enheden.

:)
Avatar billede Christoffer96 Nybegynder
16. juni 2014 - 18:02 #6
Som jeg skrev i oplægget virker den ikke. Overhovedet... Det står bare (blank)
Avatar billede kigogklik Nybegynder
02. juli 2014 - 16:34 #7
Under bunden står der altså :
WIFI PW : xxxxxxxxxxxxx

Det er ikke til at overse. Står lige under SSID.

Prøv igen
Anker
Avatar billede Christoffer96 Nybegynder
02. juli 2014 - 16:43 #8
Som før sagt, så står der bare PW: (blank)...
Har haft ringet ind til support, men på grund af mangel på bemanding på tidspunktet så kunne jeg ikke få dybere hjælp end at de ikke forstod det ikke virkede da pw stod på bunden
Avatar billede kigogklik Nybegynder
02. juli 2014 - 17:14 #9
OK. Beklager. Troede bare du havde kigget længere ned på WLAN boksen hvor der netop står blank.
Avatar billede volli Nybegynder
30. april 2015 - 07:16 #10
Nu kan jeg se at tråden her enlig er af en lidt ældre dato, men den ser til gengæld heller ikke ud til at der er kommet nogen brugbar løsning frem.

Så nu vil jeg lige prøve.

I bunden af apparatet er der en typeplade og når alt kommer til alt så står der faktisk to pasword på den.
Det drillede nemlig også mig ret så gevaltig til at starte med.
Men nu prøver lige at pensle lidt.

SSID: WLAN-HDD-N-GO-xxxx
WiFI PW: xxxxxxxxxx        <<<<<<< Det er password til det trådløse
User: admin
User PW: (blank)            <<<<<<< bruger password

Når man vil koble op til enheden med trådløs skal man altså bruge det PW som står i anden linie.
Når man så har fået det koblet op og vil logge ind på html/web siden af enheden er det først at man kommer ned i treje og fjerde linie som hedder admin og (blank)

Så, der er oplyst TO (2) PW på typepladen.

Håber at det her kunne rode lidt båd på forvirringen.
Volli