Avatar billede SSSTINE Nybegynder
18. februar 2014 - 14:34 Der er 23 kommentarer

Hvor ligger Windows Movie Maker på min computer?

Hej alle

Jeg har installeret programmet Windows Movie Maker på min computer som har Windows 8. Problemet er nu, at jeg ikke kan finde programmet på min computer - nogle idéer hvor det kunne være?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 14:44 #1
Prøv at søge efter det.
Avatar billede SSSTINE Nybegynder
18. februar 2014 - 14:48 #2
Har søgt efter det under overførsler. Hvor foreslår du, jeg søger efter det?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 14:57 #3
Har du installeret programmet?.
Avatar billede MADOlsen Forsker
18. februar 2014 - 15:05 #4
#MadsHaupt:

Jeg har installeret programmet Windows Movie Maker på min computer som har Windows 8.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2014 - 15:40 #5
Prøv at søge i Photo Gallery
Avatar billede SSSTINE Nybegynder
18. februar 2014 - 15:48 #6
MadsHaupt: som skrevet i mit spørgsmål er programmet installeret :)

Silbidor: Desværre ingen held dér... :/
Avatar billede Slater Ekspert
18. februar 2014 - 15:59 #7
"Hvor foreslår du, jeg søger efter det?"

Prøv at trykke Ctrl+Q på skrivebordet. Så skulle der gerne komme en boks i højre side, hvor du kan søge på programmer.
Avatar billede Slater Ekspert
18. februar 2014 - 15:59 #8
Nej, undskyld - Windows+Q.
Avatar billede SSSTINE Nybegynder
18. februar 2014 - 16:05 #9
Spot on!
Mange tak :)
Avatar billede jensenjs Juniormester
18. februar 2014 - 17:00 #10
"C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\MovieMaker.exe"
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 17:34 #11
SSSTINE du skal søge på hele computeren.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2014 - 17:46 #12
#11 Når nogen stiller et spørgsmål her på Eksperten, er det selvfølgelig for at få hjælp. Det du foreslår er "hjælp dig selv"
men det er jo ikke meningen med spørgsmålet, så dine kommentarer er meningsløse.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
19. februar 2014 - 09:49 #13
OK ja39, så må jeg tilbyde og fjernstyre hans computer.
Avatar billede MADOlsen Forsker
19. februar 2014 - 09:57 #14
#MadsHaupt: Se #9. Det kunne godt tyde på, at spørger har fået hjælp til at løse problemet, så der er ingen grund til at fjernstyre noget som helst.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2014 - 11:54 #15
@ MadsHaupt Det var ikke for at genere dig, men SSSTINE er helt ny på Eksperten, og det var hendes første spørgsmål. Dine kommentarer kan opfattes som affejende, selv om de forhåbentlig ikke er ment sådan, og det er da en kedelig start herinde.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2014 - 12:21 #16
Info til andre. Jeg havde ikke, i intern post, en løsning af spørgsmålet, men forslag til en anden løsning, derfor intern post.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2014 - 12:23 #17
ØV!!! der kvajede jeg mig. #16 skulle lægges i et andet spørgsmål;-(((
Avatar billede Slater Ekspert
19. februar 2014 - 12:43 #18
Puha, nu er du sgu nødt til at give kvajebajer.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2014 - 13:08 #19
Ja det er jeg vel, jeg skal så lige have fundet ud af, hvordan man sender en bajer over nettet, for det bliver nok lidt for dyrt at invitere hele holdet på værtshus:-)
Avatar billede MADOlsen Forsker
19. februar 2014 - 13:16 #20
Jeg snupper bare en Classic :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2014 - 13:26 #21
Og jeg foretrækker en lagerøl. Projektet bliver nok lidt vanskeligt,
men jeg kan i det mindste, snuppe en bajer i eftermiddag, og skåle på jer andres sundhed:-)
Avatar billede jensenjs Juniormester
19. februar 2014 - 14:09 #22
Du skal bruge en Tele(porter) ;-)
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2014 - 15:27 #23
#22 Det overstiger heldigvis mine tekniske evner:-)