Avatar billede tobiasduus Nybegynder
16. februar 2014 - 00:28 Der er 3 kommentarer

Hvordan kan jeg oprette en account med OS X til min Windows 8.1

Hejsa alle sammen. Overskriften siger nok lidt sig selv hvad problemet er, men jeg mangler en som kan give mig svaret på det. Jeg har siddet i rigtig mange timer nu på at finde ud af det, men har ikke fundet frem til noget resultat. Håber der er en der ude som kan finde ud af det og hjælpe mig med det.

På forhånd tak :) (Y)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. februar 2014 - 13:56 #1
Næh, jeg synes ikke det er specielt indlysende, hvad du spørger om. Har du en Mac med OS X, hvor du ønsker at give adgang til shares fra en Windows 8.1 PC, eller?
Avatar billede tobiasduus Nybegynder
16. februar 2014 - 21:48 #2
Jeg har en Windows computer. Skal prøve og se om jeg kan forklare det anderledes.
Når jeg tænder min computer logger jeg ind på min bruger, som er windows, men det som jeg tænkte på var om man kunne oprette en ny bruger, som bare er OS X. Så jeg alså kan vælge mellem OS X og Windows på min computer :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. februar 2014 - 21:54 #3
Det helt korte svar er "Nej".

Det lidt længere er, at det er i strid med licens-reglerne for OS-X.

Det endnu længere er, at det vil være ret omfattende at forklare, hvordan du først krymper din Windows-partition og efterfølgende installerer OS-X på den frigjorte plads, efter at have undersøgt, om din hardware overhovedet har en chance for at køre OS-X.