Avatar billede bubbihund Nybegynder
13. februar 2014 - 00:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Chrome

Hej,

ØV! Jeg har fået et problem.

Jeg har førhen fået fastgjort de sider, som jeg oftest bruger, nede på Chrome ikonet nede på proceslinjen.

Dvs, når jeg højreklikker, så kommer der en liste op. Men her til aften, har jeg kommet til at klikke forkert, så den fik frigjort en af siderne, og nu kan jeg ikke få den fastgjort igen - arghhhh!!

Øv, kan I hjælpe mig? For jeg har søgt på hjælp inde på hjælpesiderne...men kan ikke finde hjælp til lige dette problem.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
13. februar 2014 - 14:33 #1
Hvilket operativ system har du på din computer?.
Avatar billede bubbihund Nybegynder
13. februar 2014 - 15:40 #2
Det er Windows 7.
Avatar billede bubbihund Nybegynder
17. februar 2014 - 20:56 #3
Slet ikke nogen der har et bud?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 10:02 #4
Jo, jeg havde bare mange andre ting og lave, du skal bare fører en genvej til webstedet hen over Chrome ikonet på proceslinjen.
Avatar billede bubbihund Nybegynder
18. februar 2014 - 19:30 #5
Det har jeg prøvet...men det sætter den ikke fast.

Dengang jeg fik dem sat fast sidst, var ved, at de seneste lukkede sider stod dernede når jeg højreklikkede. Og så kunne jeg højreklikke på dem, og dermed vælge at fastgøre dem. Men de senest lukkede sider står ikke længere derned. De er rykket op i det øverste højre hjørne (med de tre streger) - og dér kommer muligheden ikke for at kunne fastgøre dem nogen steder.

Det eneste jeg kan få fastgjort, er hvis jeg vil fastgøre dem som faner. Og det gider jeg ikke.
Avatar billede bubbihund Nybegynder
19. februar 2014 - 02:57 #6
Hov...løsning fundet!

Pludselig forsvandt ALLE de fastgjorte faner.

Og de senest lukkede dukkede op igen (aner ikke hvordan det skete)

Problemet var så, hvordan jeg fik dem hæftet fast igen, for den viste ikke ALLE de senest lukkede. Men når jeg så gik ind på en ny fane, så viser den google-startbilledet, og de mest benyttede otte sider. Og DEM kunne jeg hæfte fast.

Så med lidt Georg Gearløs-løsning, kunne jeg få lavet de sider, som jeg gerne ville have fastgjort til de mest benyttede sider...og vupti kunne jeg fastgøre dem til "højre-klikning"

HURRA!!
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
19. februar 2014 - 10:11 #7
Når du selv har fundet løsningen så skal du lægge et svar og accepter det.
Avatar billede bubbihund Nybegynder
19. februar 2014 - 10:18 #8
Aha...tak for det. Og tak for at du prøvede at hjælpe.