Avatar billede friishenrik Nybegynder
09. februar 2014 - 23:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg oprette en Icloud konto på min PC-er eller smartphone?

Jeg har fulgt vejledningen her: http://www.apple.com/dk/icloud/setup/pc.html, for windows-computer, men når jeg indtaster mit apple-id i kontralpalenet får jeg at vide at "dit apple-ID er fyldig, men det er ikke en Icloud-konto."
Hvordan er det lige jeg får oprettet mit apple-ID som en icloud-konto?
Min kone har nemlig en Iphone og jeg har en smartphone og vi forsøger at synkronisere kalendere, men jeg kan ikke få dem ind hun har oprettet i Icloud, selvom hun skriver hun vil dele dem, da jeg ikke kan få min konto til at blive en icloud-konto.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
10. februar 2014 - 04:46 #1
hej - havde lige præcis sammen underlige problem da jeg ville dele kalender med min kone.

som jeg husker det så fiksede vi det ved at opsætte icloud på hendes iphone først - så i jeres tilfælde er det på din telefon iCloud skal sættes op. Er den allerede det?
Avatar billede friishenrik Nybegynder
17. februar 2014 - 23:27 #2
Da jeg først lige fandt ud af at jeg bare skulle oprette en ekstra icolud-konto på hendes iphone gik det fint med at oprette icloud, så det var svar på spørgsmålet.
MEN de ting hun har skrevet i sin kalender under icloed ud, hvor den er valgt som delt med min mailadresse, som jeg har min kalender med er dog ikke kommet ind i min kalender endnu.
Med gmail kalenderne på hendes iphone fungerer det fint, men iCloud-kalenderen er der ikke endnu.
Den kommer måske i morgen.
Avatar billede friishenrik Nybegynder
17. februar 2014 - 23:28 #3
Der gik lige noget galt, så jeg ikke fik givet dig point for svaret, det kom på mit svar. kan jeg rette det?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
21. februar 2014 - 03:41 #4
Hej. du svarede jo selv på spørgsmålet så det er vel fint at du også får points :)