PDF dokument med word email
Jeg vil gerne at hver gang jeg mailer et Word dokument som pdf have at Word automatisk henter og tilknytter andet pdf dokument til mailen.Er der nogen der ved hvordan det evt. kan løses ?
KMD A/S
Performance Marketing SpecialistAURA A/S
Analytics EngineerNetcompany A/S
Test ConsultantPolitiets Efterretningstjeneste
Understøt Danmarks sikkerhed og bliv Linux-specialist i PET32 min siden | Skift fra Fastspeed til Hiper Af lurup i Routere & Switches |
I dag 14:22 | Kan Ny outlook konfigureres så data filerne læses og bibeholdes på disken Af per2edb i E-mail |
I dag 13:35 | Could not load file or assembly 'Azure.Core, Version=1.44.1.0 Af hlt i C# |
I dag 13:33 | Developer Af viborg2000 i Windows |
I dag 12:58 | Fortsæt i nyt lopslag ved fejl ved det første Af Roland i Excel |
Konica Minolta
Conscia & Palo Alto
TV2
Kompetenceleder for Platform engineering til Tech Enabling i TV 2KMD A/S
Technical ConsultantEnvafors A/S
CyberkoordinatorMAN Energy Solutions
Business AnalystErhvervsministeriet
AI-udvikler til Erhvervsministeriets enhed for Digitalisering og teknologiDanske Commodities A/S
Quantitative analyst for short-term power tradingSvendborg Kommune
Dygtig IT-supporter med stor teknisk videnHemmersbach Denmark ApS
IT Field Service tekniker med fokus på hardwareKonica Minolta
Conscia & Palo Alto