Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2014 - 16:48 Der er 1 kommentar

Hjælp til computer

Min søster har en Lenovo Ideapad S210 Touch, og nu kan hun ikke længere bruge touchskærmen. Jeg vil derfor høre om der er en som ved om man kan slå dette fra? Jeg har siddet og søgt på nette uden held, og det er sket en gang før hvor jeg fik skærmen til at virke ved at slå tastaturet på skærmen til, men dette har denne gang ikke lykkedes. Det vil være super dejligt hvis der er en som sidder med svaret, da jeg ikke lige frem er ekspert til det computer sjov.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
11. februar 2014 - 22:14 #1
Prøv evt at Tjekke dine divere.
De kan findes her: http://support.lenovo.com/en_US/downloads/detail.page?&DocID=DS035827

Det er meget muligt at det er det der er dit problem ;)