Avatar billede bqnke Nybegynder
02. februar 2014 - 12:29 Der er 1 kommentar

Annonce side med gode tilbud.

Jeg søger simpelthen et komplet system hvor jeg kan oprette annoncer fra fx euro-ads. og lægge dem under kategorier.

meget simpelt, jeg søger på codecanyen. men aner simpelthen ikke hvad jeg skal søge under for at finde sådan en komplet løsning.

håber i kan hjælpe eksperter :)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2014 - 12:49 #1
annoncer i stil med fx den blå avis, hedder "classifieds" på udenlandsk. Google fx 'php classifieds'