Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2014 - 11:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udvidet beskyttelsestilstand IE 11 DK

Hey.
Jeg kan ikke finde muligheden for at slå udvidet beskyttelsestilstand fra/til i min danske udgave af IE 11.

Jævnfør hjælpen burde det være i internetindstillingerne under Sikkerhed under fanen Avanceret, men der kan jeg ikke finde Aktivér udvidet beskyttelsestilstand.

Kan denne indstilling i have betydning for adgang til diverse bankprogrammer?

Hjælp
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
27. januar 2014 - 18:17 #1
Internetindstillinger / Sikkerhed (ikke avanceret)
Her kan det vælges til/fra
Min er valgt til, og jeg har ikke problemer med at tilgå Danske Bank. Det får jeg derimod, hvis jeg flytter skyderen fra mellemhøj til høj.
Venlig hilsen
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2014 - 08:21 #2
Tak for det - læg venligst svar.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
28. januar 2014 - 12:21 #3
Læg selv svar og behold point.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2014 - 13:00 #4
Øv :-(