Avatar billede martinbraad Nybegynder
26. januar 2014 - 17:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Korrupt .rtf fil.. Som fylder en del...

Hej Alle

Jeg har en RTF fil fra 2012, som jeg ikke kan åbne. Den indeholder en rimelig vigtig liste, som er ret væsentlig, så jeg vil tage imod en hver form for hjælp med kyshånd!

Den fylder 8Mb, så tænker at der må jo være noget data i den?

Enhver form for recovery af den tekst der er i filen vil være en hjælp, eller bare en finger der peger i retningen af en løsning for mig.

Her er et link hvor filen kan downloades, hvis nu har tid til at forsøge sig:
https://www.dropbox.com/s/jl73ni2bkksn9fd/spot%202.rtf

På forhånd mange tak!
/Martin
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2014 - 17:45 #1
den indeholder intet (binært nul) så den fylder lidt over 2050 sider. Men ingen data.
Den kan åbnes med fx notepad++ så du selv kan se, at der kun er [nul] i filen
http://notepad-plus-plus.org/
Avatar billede martinbraad Nybegynder
26. januar 2014 - 17:55 #2
Satans!
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2014 - 18:03 #3
Så klik i 'svar' og skriv en tekst. Derefter accepter den som løsning, og du har lukket spg (og har point til en anden gang).
Avatar billede martinbraad Nybegynder
26. januar 2014 - 18:11 #4
.