Avatar billede Deathleecher Juniormester
26. januar 2014 - 17:01 Der er 4 kommentarer

Strømforsyning XFX Pro850w, bliver ved med og få strømmen til og gå?

Hej har lige købt ny pc for ca 3 mdr siden, Og har kørt perfekt uden problemer, men igår aftes slukkede jeg min PC uden problemer, men her til morgen da jeg ville tænde min PC tænde den slet ikke, og opdagede at sikring var gået i den del af min lejlighed, tog strømmen fra PCen og satte ny sikring i og det hele virkede, tog min PSU ud af pcen og satte den til stik kontakten og så røg sikringen igen. Nogen der ved om sikringen er gået i min PSU? er den brændt af eller hvad kan dette skyldes ?
Skal lige siges min pc har stået på gulvet, så fandt ud af den har fået en del støv :/
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2014 - 17:51 #1
så er det, at nogle lærer at et minimum af rengøring er en god idé.
Prøv med en ny psu.
Og husk lige http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Deathleecher
Luk spg - hvis du ikke har fået rimelige svar, så giv et svar selv, og luk.
Avatar billede Deathleecher Juniormester
26. januar 2014 - 18:50 #2
Har ordnet de andre ting. :)
Ang PSU på tænd og sluk knappen bag på den kan jeg kun trykke den på Tænd, når jeg prøver trykke den ned på sluk hopper den automatisk ned på Tænd igen. hvordan kan det skyldes, røget sikring i den ?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2014 - 19:30 #3
det er ikke en sikring - men knappen er defekt. Da den ikke r gammel, så er det en bytter.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. januar 2014 - 19:30 #4
Hej.

  Der er ingen sikring i kontakten. Hvis sikringen er tilgængelig fra ydersiden, er det enten et lille låg du trækker ud eller skruer af. Ellers sidder den internt.
  Men da sikringen ude i tavlen springer, er det et sikkert bud, at strømforsyningen er død - hvis sikringen i den var sprunget, burde din sikring i tavlen netop ikke springe.

De bedste hilsner