Avatar billede poloen Nybegynder
26. januar 2014 - 16:24 Der er 1 løsning

Passer dette hardware sammen?

Hej eksperter

Jeg ville sikre mig, at det her hardware spiller sammen, siden at det er min første gang at købe og samle hardware selv.
Jeg er opmærksom på, at PCI-E 3.0 GPU mister noget præstationsevne, ved at sættes til PCI-E 2.0 bundkort, men det kan jeg godt leve med.
RAM-slot er til stationær pc, og det er RAM-blokkene også, skærmen er irrelevant.
Mit gamle Tower passer til ATX, og jeg mener det er 2,5 tommer bredt, også er der selvfølgelig cd-drev.
Jeg ville sætte pris på, hvis I vil kommentere på det her mix:

Bundkort:
Formfaktor & model          - ATX, ASUS M5A97 LE R2.0,
Socket, chipset, RAM-type    - AMD AM3+, AMD 970, 2 x PCI-Express x16,
RAM-slot & HDD-slot          - Dual DDR3-1866, SATA-slotkabel til HDD,

RAM:
2 * 8GB 1866 MHz DDR3

CPU:
AMD FX-4130 Black, 3,8 GHz Unclocked Quad-Core, 4MB Cache, AM3+

GPU:
AMD Radeon HD 7770, 1 GB GDDR5, PCI Express 3.0 x16, DVI, HDMI, 128 Bit Bus Width

HDD:
7200 RPM, 500GB, SATA, 2,5 tommer

Jeg er også i tvivl om Power Supply'en er relevant? Altså hvor mange watt der skal til, og evt. hvad jeg skal kigge på.
Ifølge hvad jeg kan se på nettet, skulle GPU og CPU være godt nok til at spille World of Warcraft, og GPU med 256 bit er lige lovligt meget til mit budget.
Det hele købes inde på Proshop

Tak på forhånd :)
Avatar billede poloen Nybegynder
27. januar 2014 - 19:18 #1
Jeg har fundet frem til 2 bærbare istedet til omtrent samme pris, opretter ny tråd.