Avatar billede Dan Hansen Juniormester
23. januar 2014 - 14:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vil ikke vise bestemt side

Jeg har en Internet Explorer 11, som pludselig ikke vil vise ÉN bestemt side - hvis jeg åbner Google Chrome browseren, så kan jeg fint se siden.

Jeg har tjekket om siden står i Indstillingerne under Sikkerhed på Usikre websteder, men der er slet intet i den liste.

Kan ikke finde andre steder hvor den kan være "blokeret" i IE.

Den kommer blot frem med en 404 side - ikke hjemmesidens egen 404 side, men en IE 404 side.

Hvis jeg tilføjer webstedet til "Pålidelige websteder" i IE, så kan jeg fint åbne hjemmesiden!

Hvad hulen sker der lige?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. januar 2014 - 15:32 #1
kunne man få et link til den side den ikke vil vise?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
12. marts 2014 - 16:06 #2
Viste sig at være en TDC Homebox fejl...
der kom noget gui i adresselinje...
Fandt løsninger om det på nettet, men kan desværre ikke huske hvor nu...

Tror måske det var den her:
http://forum.tdc.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/http-www-google-dk-1-5-gui/td-p/125203