Avatar billede Jonas999 Nybegynder
22. januar 2014 - 15:38 Der er 11 kommentarer

sammensætning af 2 billeder :) Nogen som nyder at hjælpe? :)

Hej

Normalt kan jeg ikke lide at forlange deideret hjælp, men dette er for mig en by i Rusland, derfor vil jeg høre om der er en venlig sjæl som måske nyder at sidde og eksperimentere lidt og måske vil hjælpe mig? :)

Jeg har 2 billeder som jeg på en eler anden måde vil ha sammensat? (de er fra skiferie)

1. billede er et baggrundsbillede af sne og bjerge.

2. billede er et af mig, (med en kedelig baggrund)

Jeg vil derfor gerne have flettet billedet af mig (kun mig) over på det andet billede med den flotte baggrund.
Så det ligner at billedet ikke er redigeret i, men taget direkte af mig med baggrunden for det andet billede. Kan det lade sig gi' sig? :)

Jeg er simpelthen en IT-spasser og vil aldrig lære dette. Derfor spørger jeg med venlig tone om en måske kunne tænke sig at hjælpe med dette? Hvis jeg eventuelt sender dig dig de 2 billeder som det drejer sig om? :)

Jeg tænker det er et nemt lille ingreb for en kyndig IT-kirug? Men er det et større projekt vil jeg selvfølgelig gerne betale :)

Alternativet vil være at en venlig sjæl guider mig gennem hele processen, som skulle du hjælpe en 2-årig med regnestykker, - derfor vil det tage tid ;)

På fohånd tusinde tak :)
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2014 - 16:41 #1
Når du ikke lukker dine spørgsmål, viser du manglende respekt, for dem som forsøger at hjælpe dig. Det kan betyde, at brugerne mister lysten til at hjælpe dig. http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Jonas999
Avatar billede Jonas999 Nybegynder
22. januar 2014 - 17:16 #2
Sorry, min fejl, men hvordan dælen lukker jeg den anden tråd? :)
Beklager.

Håber fortst folk har mod på at hjælpe mig me det oprindelige problem :)
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2014 - 18:12 #3
Prøv at se under stykke 3. http://www.eksperten.dk/faq
Det er jo ikke sikkert, at de brugere, som ser dit spørgsmål, også kunne hjælpe, selv om de gerne ville. Men måske er du heldig.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
22. januar 2014 - 19:35 #4
Jeg har Photoshop og vil gerne gøre det.
Kan du lægge billederne, så jeg kan nå dem, eller skal du bruge min email?
Venlig hilsen
Avatar billede Jonas999 Nybegynder
23. januar 2014 - 00:06 #5
Hej FinnRasmussen

Tusinde tak, det er pænt af dig :)

Jeg vil meget gerne sende de to billeder til din mail :)

Mvh
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
23. januar 2014 - 06:29 #6
fr@finnrasmus.dk
Avatar billede Jonas999 Nybegynder
23. januar 2014 - 11:25 #7
Hej Finn

Billederne er sendt :)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
23. januar 2014 - 19:07 #8
Avatar billede Jonas999 Nybegynder
25. januar 2014 - 12:36 #9
Hej Finn

Tusinde tak for hjælpen, - det var rigtig pænt af dig :)

Det må være sjovt at have sådan et program. Af ren interesse, hvad koster programmet? Og er det til at arbejde med for en nybegynder?

Endnu en gang tak for hjælpen.

Mvh

P.s. Har jeg givet dig point nu?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
25. januar 2014 - 17:39 #10
Photoshop er et dyrt program, men GIMP er gratis og kan det samme.
http://www.gimp.org/downloads/
I begge programmer kræver det præcist håndarbejde at skære en person fri, så man må øve sig.
Point gives ved at acceptere dette svar. Venlig hilsen
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
26. januar 2014 - 08:53 #11
Jeg har netop læst, at denne version af Gimp har samme brugerflade som Photoshop
http://www.gimpshop.com/opensource/